Facebook

FEEDBACK PACIENTI

Avand in vedere calitatea dvs. de pacient, va prezentam in cele ce urmeaza o serie de drepturi și obligatii ce va revin conform legislatiei in vigoare, cu scopul de a asigura un grad sporit de informare cu privire la aceste aspecte importante pentru dvs.
Va rugam sa cititi cu atentie informatiile referitoare la drepturile și obligatiile ce va revin și sa completati chestionarul anexat, dupa care sa il depunetii la externare in urna sigilata de langa biroul de externari.

Atentie! Opiniile exprimate de dvs. in cadrul chestionarului trebuie sa se refere doar la aceasta internare. Nu completaii acest chestionar daca aveti mai putin de 18 ani. Modalitatea de raspuns este de a incercui, la fiecare intrebare, cifra care corespunde raspunsului cel mai apropiat opiniei dvs. Fiecare linie din tabel reprezinta o intrebare și necesita un raspuns.

Acest chestionar este confidential și anonim și vizeaza doar prelucrari statistice ce au ca obiect dezvoltarea ulterioara a unui mecanism de feedback al pacieniilor cu privire la calitatea serviciilor din spitale.

CHESTIONARE PACIENTI

In vederea aprecierii ingrijirilor medicale pe care le-ati primit in Spitalul Clinic Municipal Filantropia Craiova si a cresterii calitatii acestora, va rugam sa raspundeti intrebarilor din chestionarele de mai jos.
Raspundeti la intrebari bifand varianta care descrie cel mai bine situatia Dumneavoastra.

Aceste chestionare sunt anonime.
Raspunsurile Dumneavoastra sunt importante pentru noi!

CHESTIONAR SATISFACTIE – Pacient internat in sectie

CHESTIONAR SATISFACTIE – Pacient consultat in cabinetele din cadrul Ambulatoriului

SESIZARI PACIENTI

SESIZARE ONLINE – Puteti oricand completa o sesizare sau trimite un mesaj online

FEEDBACK PACIENTI catre Ministerul Sanatatii

CHESTIONAR SATISFACTIE PACIENT care se transmite direct la Ministerul Sanatatii