Pagina principala
Informatii publice
C.A.S. Dolj
Sistem informatic
Portal pacienti
Evenimente/presa
Contact
Despre noi
Ambulatoriu Spital
Sectii Clinice
Servicii oferite
Dotari spital
Pagina principala
Acte necesare internare:
  act de identitate (BI/CI);
     
  bilet de trimitere de la medicul de familie / medicul specialist;
     
  dovada calitatii de asigurat: adeverinta de salariat, cupon de pensie, adeverinta ajutor social, adeverinta de elev/student, adeverinta platitor CAS, EUROCARD (cetateni straini).
     
 
ATENTIE ! Poti pierde calitatea de asigurat!

Persoanele care sunt internate in urma unei agresiuni sau a unui accident rutier isi pierd calitatea de asigurat conform Legii nr.96/2006 Art. 313

Pentru a nu plati aceste cheltuieli de spitalizare, persoanele accidentate sau agresate sunt interesate in a cere prin instanta sau pe cale amiabila decontarea sumelor cu spitalizarea de la persoana care le-a accidentat sau agresat.

In cazul in care aceste demersuri nu sunt urmate, spitalul se va indrepta impotriva pacientului pentru a recupera suma datorata. Pacientii in cauza pot aduce dovezi (proces-verbal, rezolutie, sentinta judecatoreasca, citatie etc.) impotriva agresorului si din acel moment, unitatea spitaliceasca se va indrepta impotriva celui care le-a pus sanatatea in pericol.
 
  Drepturile asiguratilor
     
  Drepturile pacientului
     
  Externarea pacientilor
 
CHESTIONAR DE SATISFACTIE
PACIENT INTERNAT


Stimate pacient,

In vederea aprecierii ingrijirilor medicale pe care le-ati primit in Spitalul Clinic Municipal Filantropia Craiova si a cresterii calitatii acestora, va rugam sa aveti amabilitatea de a raspunde intrebarilor din chestionarul de mai jos: Raspundeti la intrebari bifand varianta care descrie cel mai bine situatia dumneavoastra.

Nu trebuie sa semnati acest chestionar - este anonim. Raspunsurile dvs. sunt importante pentru noi! Va multumim.

    1. Sunteti *       barbat
femeie
a
    2. Varsta dumneavoastra este *       ani
a
    3. In ce sectie ati fost internat?      
a
    4. De la serviciul de internare pana la sectie ati fost insotit de: *       personal sanitar
apartinator
ati mers singur
a
    5.a. Va rugam sa acordati calificativ pentru cazare: *       nesatisfacator
bine
foarte bine
a
    5.b. Va rugam sa acordati calificativ pentru curatenie: *       nesatisfacator
bine
foarte bine
a
    5.c. Va rugam sa acordati calificativ pentru alimentatie: *       nesatisfacator
bine
foarte bine
a
    5.d. Va rugam sa acordati calificativ pentru atitudinea personalului de la camera de garda: *       nesatisfacator
bine
foarte bine
a
    5.e. Va rugam sa acordati calificativ pentru timpul acordat de medicul de salon pentru consultatia dumneavoastra: *       nesatisfacator
bine
foarte bine
a
    5.f. Va rugam sa acordati calificativ pentru calitatea ingrijirilor medicale acodate de medicul de salon: *       nesatisfacator
bine
foarte bine
a
    5.g. Va rugam sa acordati calificativ pentru calitatea ingrijirilor medicale acodate de asistentele medicale: *       nesatisfacator
bine
foarte bine
a
    5.h. Va rugam sa acordati calificativ pentru calitatea ingrijirilor medicale acodate de infirmiere: *       nesatisfacator
bine
foarte bine
a
    6. Ati fost instruit asupra modului in care ar fi trebuit sa primiti medicamentele pe cale orala? *       da, intotdeauna
da, uneori
nu, niciodata
a
    7.a. Administrarea medicamentelor pe cale orala s-a facut sub supravegherea asistentei? *       da, intotdeauna
da, uneori
nu, niciodata
a
    7.b. Administrarea medicamentelor pe cale orala - ati primit medicamentele pentru o zi de tratament? *       da, toate odata
impartite in prize
a
    8. Medicamentele administrate in spital: *       le-ati primit din spital
v-au fost cumparate de familie
ambele variante
a
    9.a. Ati fost multumit de ingrijirile acordate in timpul zilei? *       da
nu
a
    9.b. Ati fost multumit de ingrijirile acordate in timpul noptii? *       da
nu
a
    9.c. Ati fost multumit de ingrijirile acordate sambata, duminica si in timpul sarbatorilor legale? *       da
nu
a
    10. Impresia dumneavoastra generala: *       nemultumit
multumit
foarte multumit
a
    11. Daca ar fi necesar sa va reinternati, ati opta pentru acelasi spital? *       da, in mod cert
probabil ca da
in mod categoric nu
nu se va mai intampla
       (de exemplu: pentru ca nu locuiesc in judetul Dolj)
a
    Observatii si sugestii cu privire la aspectele pozitive si/sau negative ale ingrijirii medicale din timpul spitalizarii      
a
           
Copyright © 2000 - 2015 Info World. Toate drepturile rezervate. Pagina principala | Informatii publice | Ambulatoriu spital | Sectii clinice | Anunturi | Contact