Pagina principala
Informatii publice
C.A.S. Dolj
Sistem informatic
Portal pacienti
Evenimente/presa
Contact
Despre noi
Ambulatoriu Spital
Sectii Clinice
Servicii oferite
Dotari spital
Pagina principala
Acte necesare internare:
  act de identitate (BI/CI);
     
  bilet de trimitere de la medicul de familie / medicul specialist;
     
  dovada calitatii de asigurat: adeverinta de salariat, cupon de pensie, adeverinta ajutor social, adeverinta de elev/student, adeverinta platitor CAS, EUROCARD (cetateni straini).
     
 
ATENTIE ! Poti pierde calitatea de asigurat!

Persoanele care sunt internate in urma unei agresiuni sau a unui accident rutier isi pierd calitatea de asigurat conform Legii nr.96/2006 Art. 313

Pentru a nu plati aceste cheltuieli de spitalizare, persoanele accidentate sau agresate sunt interesate in a cere prin instanta sau pe cale amiabila decontarea sumelor cu spitalizarea de la persoana care le-a accidentat sau agresat.

In cazul in care aceste demersuri nu sunt urmate, spitalul se va indrepta impotriva pacientului pentru a recupera suma datorata. Pacientii in cauza pot aduce dovezi (proces-verbal, rezolutie, sentinta judecatoreasca, citatie etc.) impotriva agresorului si din acel moment, unitatea spitaliceasca se va indrepta impotriva celui care le-a pus sanatatea in pericol.
 
  Drepturile asiguratilor
     
  Drepturile pacientului
     
  Externarea pacientilor
 
CHESTIONAR DE SATISFACTIE
PACIENT CONSULTAT IN AMBULATORIU


Stimate pacient,

Deoarece dorim sa imbunatatim calitatea serviciilor medicale oferite persoanelor care beneficiaza de serviciile Ambulatoriului de Specialitate al Spitalului Judetean de Urgenta Slatina, va rugam sa rezervati cateva minute pentru a raspunde la urmatorul chestionar, care este alcatuit din cateva intrebari simple de evaluare a acestor servicii.

Raspunsurile dvs. sunt importante pentru noi! Va multumim.

    1. Sunteti *       barbat
femeie
a
    2. Varsta dumneavoastra este: *       ani
a
    3. Cum apreciati serviciul "Receptie"? *       foarte bun
bun
suficient
nesatisfacator
a
    4. Informatiile primite la "Receptie" au fost: *       suficiente
insuficiente
a
    5. La ce cabinet din ambulatoriu ati fost consultat? *      
a
    6.a. Cum apreciati asistenta medicala primita la nivelul cabinetului de consultatie din partea medicului? *       foarte buna
bun
suficienta
nesatisfacatoare
a
    6.b. Cum apreciati asistenta medicala primita la nivelul cabinetului de consultatie din partea asistentei medicale? *       foarte buna
bun
suficienta
nesatisfacatoare
a
    7.a. Cum apreciati organizarea in ambulatoriul de specialitate din punct de vedere al orientarii? *       buna
nesatisfacatoare
a
    7.b. Cum apreciati organizarea in ambulatoriul de specialitate din punct de vedere al timpului de asteptare? *       mult
putin
a
    7.c. Cum apreciati organizarea in ambulatoriul de specialitate din punct de vedere al curateniei? *       buna
suficienta
nesatisfacatoare
a
    8. Daca ar fi necesar sa reveniti, ati opta pentru ambulatoriul din spital? *       da, in mod cert
probabil ca da
in mod categoric nu
a
    Observatii si sugestii cu privire la aspectele pozitive si/sau negative ale ingrijirii medicale din timpul consultatiei      
a
           
Copyright © 2000 - 2015 Info World. Toate drepturile rezervate. Pagina principala | Informatii publice | Ambulatoriu spital | Sectii clinice | Anunturi | Contact